dear ivy,

Mensen houden van verhalen. Dat is geen nieuws. Al sinds mensenheugenis worden generatie op generatie verhalen doorgegeven. We lezen boeken, we kijken films en we voelen een sterkere connectie met merken die verhalen vertellen om de boodschap van het merk te delen.
De naam dear ivy, klinkt als de inleiding van een brief. Het heeft een open einde maar zet meteen een positieve toon. Deze inleiding is een knipoog naar storytelling, een van de meest krachtige tools om een merk met beleving te laden.

Ivy is niet alleen een mooie naam. Het betekent klimop (alleen hebben die Engelse wel een wat mooier woord gekozen) en is volgens Wikipedia β€œeen groenblijvende, houtige liaan uit de klimopfamilie.”
En naast dat ik klimop een mooie plant vind en er enorm van geniet dat onze achtergevel volledig in groen gehuld is, zit er in klimop een analogie verstopt.
Klimop heeft een goede plek nodig om te groeien. Het heeft ook een bestaande structuur nodig om tegenop te groeien. Als marketeer zoeken we ook naar de perfecte omstandigheden om een merk te positioneren. Vervolgens gebruiken we bewezen technieken en tools om eerst omhoog te groeien en vervolgens de breedte in. En als de juiste omstandigheden samenkomen, dan komt het merk tot bloei.


Tot slot geloven wij dat bedrijven die een positieve impact willen maken, bedrijven met een duurzame visie, een betere toekomst tegemoet gaan.

Kan ik je helpen?

Maarten Puts Eigenaar dear ivy,

Dear ivy, is ontstaan uit een drang naar veelzijdig, creatief, ambitieus werk. Met meer dan 10 jaar marketingervaring en meerdere succesvolle productlanceringen op mijn naam, sta ik persoonlijk klaar om jouw merk te laten groeien.

Wil je liever bellen of mailen?

06 - 42 08 32 11 Maarten@dearivy.nl