trag.
Met deze nieuwe branding zet trag een sterke stap vooruit. Een herkenbaar, toegankelijk en innovatief merk dat precies doet wat het belooft: 𝗙𝗼𝘂𝗻𝗱 𝗶𝘁!
een visuele identiteit die functionaliteit en herkenbaarheid samenbrengt in een sterk merkverhaal.
Nijmeegse Winterweken.
Met het iconische ‘Nimweegs Hert’ als beeldmerk en een sierlijk, klassiek logo hebben we een tijdloze huisstijl neergezet die vanaf dag één aanvoelt als traditie.
Een huisstijl met een vleugje magie, traditie en gezelligheid.
Boeket.
Een rebranding die net zo kleurrijk en spetterend is als het feest Boeket.
Boeket is een van de spetterende en kleurrijke feesten in Nijmegen en omstreken. De huisstijl sloot niet na 5 jaar echter niet aan bij de warmte en energie. Tijd voor een rebranding!
Vierdaagsefeesten.
Ontwikkel heldere signing zodat bezoekers op de hoogte zijn van locaties en ontwikkelingen.
De Vierdaagsefeesten in Nijmegen is het grootste evenement van Nederland en een van de grootste van Europa. Dear ivy, ontwikkelde banners en signing om bezoekers op de juiste plek te krijgen én ze op de hoogte te brengen van de duurzaamheidsdoelstellingen.
Restaurant Trafo.
Een warme huisstijl en lancering strategie.
Een plek waar je je de hele dag welkom voelt. De symbolische huiskamer van de Vasim. Hier kan je genieten van ontbijt, lunch, avondeten, borrelen en 's nachts een opwindende clubavond beleven. Het streven was hoogwaardige kwaliteit zonder opsmuk. Een informele sfeer waarin je je comfortabel voelt, terwijl alles tot in de puntjes verzorgd is.
Nijmegin.
Vang de smaak en het gevoel van nijmegen in een gin.
Een stad zo mooi als Nijmegen verdient de mooiste streekproducten. Met fijne ingrediënten die in de omgeving van Nijmegen te vinden zijn ontwikkelden we Nijmegin. De gin van Nijmegen. Vanaf dag 1 in trek en nu niet meer weg te denken uit de Nijmeegse slijterij. Benieuwd hoe we dat gedaan hebben?
The Music Villa.
Een moderne huisstijl met een punk-randje.
In een tijdperk waarin censuur de norm was, ontstond de punkgeneratie — een tijd waarin creativiteit, zelfexpressie en rebellie hand in hand gingen. The Music Villa voelt zich diep verbonden met die rauwe, ongefilterde energie. Wij brachten die spirit tot leven in een gloednieuwe huisstijl. De iconische censuurbalken, geïnspireerd door de punkperiode, zijn nu verweven in het visuele DNA van The Music Villa en schitteren trots in het logo. Een ode aan de rebelse kracht van muziek en design.
AirTrack Factory.
Transformeer een traditionele markt met experience centered design en data gedreven marketing.
Met een frisse uitstraling, een influencer strategie, een nieuwe website en professionele productvideo’s en fotografie bliezen we een modern merk in een traditionele markt naar een positie als wereldwijd marktleider.
Dear Nijmegen.
Ons eigen en gratis magazine voor ondernemend Nijmegen.
. Een combinatie tussen een portfolio project en een magazine met nieuwswaarde van ondernemend Nijmegen. Het magazine is volledig gratis te bestellen door ondernemers in het Rijk van Nijmegen..
Beeldbrengers.
Ontwikkel een nieuwe, toepasbare huisstijl die aansluit bij de belevingswereld van jongeren en ze in beweging krijgt.
Jongeren in beweging krijgen is geen makkelijke opgave. Beeldbrengers zocht naar een huisstijl, inclusief strategie die jongeren in beweging krijgt om zich te ontwikkelen tot beeldmaker.
Ultimate Instability x AirTrack Factory.
Introduceer een nieuw product in een nieuwe markt.
Gevuld met water en lucht versterken deze trainingzakken onbalans in elke beweging. Constante correcties helpen om spieren te versterken die normaliter genegeerd worden. Dit bracht een nieuw element in het productportfolio van AirTrack Factory; water.
Mesh.
Ontwikkel een unieke huisstijl voor de nieuwste club in Nijmegen.
Toen BREBL uit zijn oude locatie moest, verdween een van de laatste bastions voor clubavonden in Nijmegen. Met Mesh was de ambitie dit gat te vullen en daarnaast ook een van de meest gerenommeerde clubs in Nederland te worden.