Een krachtige huisstijl is herkenbaar, leesbaar en wekt een bepaald gevoel op. Dit gevoel komt voort uit jouw unieke merkverhaal.
Wil jij dat jouw huisstijl niet meer te vergeten is? Wil je dat klanten meteen het juiste gevoel meekrijgen en jouw merk het meest vertrouwen?
Wij helpen je graag.
Jouw visuele merkverhaal
Klanten, met stijl.
Gezellig, warm en knus.
De huisstijl van Trafo
Premium, herkenbaar en vertrouwd.
De huisstijl van Nijmegin
Artikel Een visueel merkverhaal.
Onze designer Ward over de kracht van een goede en herkenbare huisstijl.
Het proces.
Een nieuwe huisstijl is een intensief, maar ook leuk en onthullend proces. We kijken samen naar jouw merk en waar de kracht ligt. We vertalen dit naar sterke selling points en een uniek merkverhaal.
Vanuit dit verhaal gaan we aan de slag. In meerdere rondes polsen we samen welke richtingen werken, en geven aan wat het effect is van verschillende keuzes die we kunnen maken. Het is jouw merk, dus jij houdt de regie.
Door jouw merkverhaal te gebruiken, zorgen we samen dat de kracht van jouw merk zichtbaar wordt in jouw logo, drukwerk, fotografie en misschien zelfs in animaties en tone-of-voice.
Jouw merk. Herkenbaar, stijlvol en vertrouwd. Klaar voor?
Deze mooie merken gingen je voor:
Kan ik je helpen?
Ward Borremans Art Director
Dear ivy, is ontstaan uit een drang naar veelzijdig, creatief, ambitieus werk. Met 10 jaar design-ervaring, voor o.a. Aktiesport, Zeeman, Nijmegin, Trafo, Mesh, Hubert en AirTrack Factory sta ik persoonlijk klaar om jouw merk te laten bloeien.
Wil je liever bellen of mailen?