
dear nijmegen,
Klant dear ivy,
Werk Fotografie | Copywriting | Design
Resultaat Het gratis magazine voor ondernemend Nijmegen
Een creatief marketing-magazine voor en door ondernemerd Nijmegen.
Deze eerste editie bevat interviews met Jeroen Langenhuizen van ROC Nijmegen over de opleiding Ondernemer handel, Joris Bouwmeister over de ambities van de ACBN / Vierdaagsefeesten Nijmegen en Daan Hoesbergen van Restaurant Trafo over het succes van Trafo.
Ook krijg je handige tips voor LinkedIn, een Nijmeegse inhaakkalender voor je sociale media en verdiepende artikelen over duurzaamheid en de kracht van een goede huisstijl.
Een unieke kennismaking.
Als creatief marketingbureau zoeken wij constant naar nieuwe manieren om in contact te komen met onze doelgroep. We geven waarde, maken connecties en laten graag zien waar we goed in zijn.
Zo is het gratis magazine ‘dear Nijmegen’ geboren. Een combinatie tussen een portfolio project en een magazine met nieuwswaarde van ondernemend Nijmegen.
Het magazine is volledig gratis te bestellen door ondernemers in het Rijk van Nijmegen.




Het resultaat.
Een mooie eerste editie van dear Nijmegen, bomvol waardevolle informatie voor ondernemend Nijmegen. Naast een hoop nieuwe Linkedin connecties hebben we een netwerk opgebouwd met interessante locale ondernemers. Waardevol voor ivy, waardevol voor de ontvanger.
Wil jij net als dear ivy waardevol drukwerk voor jouw klanten? Ik help je graag
Of het nou een magazine, een brochure of een digitale strategie is. Wij bekijken jouw wensen en pitchen een geschikte manier om jouw boodschap bij de doelgroep te krijgen. Soms digitaal, soms analoog en bij voorkeur een mooie combinatie!
Liever bellen of mailen?
Meer branding & design
Boeket
Spetterende huisstijl voor House- en discofeest Boeket
Kunstnacht
Creatieve en herkenbare artworks voor de Nijmeegse Kunstnacht.
Beeldbrengers TV
Een jonge en frisse huisstijl voor jongerenprogramma Beeldbrengers